Service

Service er svært viktig når det gjelder medisinsk utstyr. Det blir stadig flere gode produkter på markedet, men jo mer avanserte de blir, jo viktigere blir det at distributøren innehar et godt serviceapparat som tar kunden på alvor. Vi jobber for at alle våre kunder skal oppleve at Timik er en seriøs serviceorganisasjon. Vi har like mange ansatte på serviceavdelingen som på vår salgsavdeling, og alle våre serviceingeniører har gjennomført servicekurs hos våre produsenter. 

Vi ønsker å bistå våre kunder så mye som mulig, og tilbyr serviceavtaler, kurs og opplæring.  Ta kontakt med oss for mer informasjon. 

Hvorfor velge Timik som din servicepartner?

Profesjonelt team av medisinske teknikere. I tillegg til å ha ingeniørbakgrunn har vårt team opplæring og sertifisering til å utføre service på det medisinske utstyret vi distribuerer, og gjennomgår resertifiseringstrening med jevne mellomrom.

Sikkerhet først. Når du arbeider med medisinsk utstyr, er det viktig at utstyret er trygt. Når vi utfører vedlikehold og reparasjoner på utstyr, bruker vi ledende medisinsk testutstyr og er alltid oppdatert på den siste informasjonen fra produsenten.

Fjernstøtte. Vi tilbyr fjernsupporttjenester ved behov. Vårt serviceteam er opplært til å bruke alle de vanligste fjernstyringsprogrammene som brukes på sykehus. Timik har TeamViewer lisensiert for ekstern støtte.

Hold utstyret ditt opp til standard. Utstyr blir alltid reparert med originale reservedeler og i samsvar med produsentens krav.

Lokale servicekontorer. Vi har lokale serviceteam i alle de fire nordiske landene og står klar for å yte rask service ved behov.

Tilgang til undervisningsmateriell. Få tilgang til videoveiledninger, manualer og mer.

Kontakt support eller bestill service:

SERVICE

Har du utstyr fra oss og trenger service eller annen teknisk support kan du opprette sak ved å klikke på linken under. Din sak registreres rett i vårt servicesystem, du vil motta en e-post med et saksnummer og en av våre teknikere vil ta kontakt med deg så snart som mulig.

SUPPORT

For alle henvendelser som gjelder våre produkter eller tjenester kan du ta kontakt med vår support. Send oss en e-post, så hjelper vi deg så snart vi kan. Hvis det haster kan du kontakte oss via telefon.

Fjernstøtte

Last ned siste versjon av TeamViewer.